Geen producten (0)

Heeft u een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendyhamam.nl.
Wij zullen zo snel mogenlijk contact met u opnemen en lossen graag de klacht met u op.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is het verplicht vooraf toestemming te vragen voordat cookies geplaatst worden.
Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.
Trendy Hamam belooft u dat wij uw persoonsgegevens niet delen met anderen.
Uw gegevens worden binnen 12 maanden verwijderd uit ons bestand. Dit gebeurd standaard de eerste week van januari van elk opvolgende jaar.